Fredag, lördag

SAM_5750Min syster har tagit examen, sjuksköterska är hon nu. Jag tycker som hon är bäst och jävligt bra, så tusen grattis till henne!
Det kändes som en riktig skolavslutning, en sån där man har när man går ut nian, med sång och lite skakiga tal. Och när vi satt där hittade jag en textrad som fick mig att fundera över det här med att vara vegetarian, om nu allt kött är hö…

SAM_5757
Sedan firades det med mat och familj. Grillen sattes igång och jag bestämde mig för att allt kött inte alls är hö.
SAM_5778SAM_5777
Lördag har spenderats till viss del i stugan. Där händer det saker.
SAM_5793 SAM_5789
Vädret var grått och skorna var vita.
SAM_5801 SAM_5802
Sedan firades det lite mer ute på Tällön. Kaffet var gott och utsikten fin.
SAM_5806 SAM_5808
Nu äter jag chips och lyssnar på detta >klick klick< och längtar faktiskt till en måndag.

