Och hon gav sig själv en present


För några dagar sedan beställde jag ett par träskor och idag låg de där i brevlådan och väntade på mig! Otroligt fina och ett otroligt fint hantverk! Skorna är beställde härifrån och såhär skriver de själva: ”Träskorna är tillverkade av mig och min far, tillsammans har vi över 65 års erfarenhet av att tillverka träskor. Vi är stolta och glada för att kunna leverera dina träskor direkt till dig utan fördyrande mellanhänder”. Skon är tillverkad utav alträ och naturgarvat (det är helt fantastiskt underbart att de satsar på naturgarvat!) läder. Jag är rätt så säker, redan nu, att dessa skor är de bästa jag äger. Ska man ha ett par skor är det bäst, ekonomiskt och miljömässigt, att satsa på ett par i bra kvalité.

Otroligt bra service också. Helt enkelt bra rakt igenom!

